KLIK-KLIK

member diari ku...

Thursday, 26 September 2013

ANGAN SI TUKANG SAPU

kredit : google image
# tanpa si tukang sapu mcm mane keadaan persekitaran kita ?


Setiap org ada cita2 dan impian kan??
Mungkin sesuai la kot cite yang cyma tengok ni dengan kontrovesi minggu ni yang dok hangat kat dlm fb n youtube..
Haha...sori yek..ini secara kebetukan menyamai situasi ini..
Tp ye la kan..setiap yg berlaku dpn mata perlu dipikirkan dan di ambil iktibar..
Mungkin hari ini kite dibawah..
Dihina dan di caci
Tp kite x kan pernah tahu nasib dan rezeki kite pada hari esok.
Yang diatas adakah pasti selamanya kaya dan terhormat?
Jangan terlalu pasti!!!
Cth terbaik..siapa tidak mengenali Tegar.

kredit:google image
.#aku yang dulu bukanlah yang sekarang..
Dulu seorang pengemis tp hari ini siapa dia di mata kita??
Susah dulu bukan makna susah selamanya..begitulah hidup.
Selagi ada usaha pasti boleh berjaya kan.
Tp kene usaha la kan.
Berbalik pada si tukang sapu tu
Dengan berbekalkan kesungguhan dalam mengejar impian dan cita2
Hidup si tukang sapu boleh berubah.
Walau siapa kite walau apapun pangkat kite biarlah selalu beringat
Beringat yang hidup ni macam roda
#si tukang sapu yang ikhlas dan berusaha membaiki diri pasti di respect dan diberi jalan oleh Allah SWT
Tp si kaya yang angkuh dan takbur!!adakah anda pasti anda akan kekal disitu?
Kredit utk drama:angan si tukang sapu lakonan almy nadia
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

List LEPAK diari buruk