KLIK-KLIK

member diari ku...

Friday 11 October 2013

duhai hati tabahlah

hati ini teruji lagi
bolehkah ada lagi kepercayaan dihati
bolehkah dibentuk kembali hati yang telah hancur
bolehkah kelukaan disembuh
bolehkah????
aku mahu terbang
mahu pergi mencari cebisan kekuatan untuk bangkit
bisakah aku melakukan semua itu?
aku tak mahu menangis lagi
kan ku pujuk hati ini menjadi tabah
kan ku pujuk hati ini...
tangisan takkan merubah keadaan
tangisan sudah tidak memberi apa-apa makna
aku kene kuat
aku kene tabah
aku perlu..terus berdiri
tiba masanya aku memikirkan diri sendiri
tiba masanya aku mula berdikari
tiba masanya aku pergi.....


nukilan rasa :
cyma 11.10.2013
12.43pm

1 comment:

  1. bertabahlah wahai hati dan mohon segala yang baik2 dari Allah SWT...

    ReplyDelete

List LEPAK diari buruk