KLIK-KLIK

member diari ku...

Saturday 29 December 2012

JEJAK PERTAMA : KEBETULAN...


  • Salam perkenalan...aku masih baru dlm dunia blog ni..Tp minat aku untuk menulis dan berkongsi cerita membuak-buak..dan terciptalah...Diari buruk ini....http://secawan-teh-hijau.blogspot.com/...
  • harapan aku cuma 1...cerita kisah dan segala pengalaman yang aku coretkan boleh tersimpan menjadi sejarah bukan saja untuk aku kenang, mungkin sehingga anak cucuku nnt..ewahh..
  • Tarikh ari ni....29/12/2012...
  • ada apa pada tarikh ini...
  1. wujudnya diari buruk ini untuk mencoret kisah
  2. hari ini hari jadi cinta hati aku..Halid Bin Ali @ aku panggil dia cayang
  • kebetulankan??
  • sebab tu aku namakan entry pertama ini kebetulan..heheheh
  • so oleh sebab ari ni birthday dia.so special to u cayang...
  • Mula-mula kene nyanyi dulu la....
hepi birthday to u...jeng jeng jeng
hepi birthday to u...jeng jeng jeng
hepi birthday to u cayang....
hepi birthday to u......
ok pastu...wish plak...

selamat hari jadi Halid bin Ali..
semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, dan hepi selalu..Aminn..
semoga apa yang cayang harapkan dan impikan akan menjadi kenyataan..aminn..

  • sebenarnya apa yang aku tulis ni semua aku da buat mlm td..da wish da nyanyi2 n da bg kad..jam 12.00 tengahmalam tepat aku call suruh dia dtg umah..konon2 nk jd org pertama ingat birthday dia...heheh
  • nasib la kami tinggal berjiran so xde hal la kan nak singgah umah walau kul bape sekalipun..hehehe

kata org lahir hujung2 tahun ni orgnya nampak muda selalu...Betul ke??






2 comments:

List LEPAK diari buruk