KLIK-KLIK

member diari ku...

Thursday 24 January 2013

Cinta BURuk: Tanda Dia adalah Soulmate mu..

Adakah kamu pernah terpikir??
Adakah Si Dia Adalah Soulmate kamu..
Jom semak..

  1. Bersikap Bersahaja
Cuba tengok gerak geri si dia.. samaada si dia tengah control macho @ ayu atau lebih bersikap bersahaja..
Jika si dia tidak cuba menjadi diri orang lain semasa berada disamping kamu sebenarnya dia adalah pilihan yang tepat untuk dirimu.. Sikapnya yang bersahaja tanpa kepura-puraan akan menjadikan hubungan kamu lebih harmoni kerana kamu berdua memahami 1 dengan lain.

    2.  Berkerjasama
kamu dan si dia saling bekerjasama dalam pelbagai hal terutamanya yang melibatkan hubungan kamu berdua..Jika si dia sentiasa membantu kamu walau dalam apa hal sekalipun besar kemungkinan dia adalah soulmate kamu..

3.  Hati Tenang Bila Bersama
cuba selami hati dan perasaan kamu bila bersama dengan si Dia. Apakah perasaan kamu ketika bersamanya? Jika kamu merasai detik2 yang dilalui bersamanya tidak pernah membosankan dan segalanya tenang dan aman bila bersama itulah tanda kamu telah terikat dengan cinta si Dia.

4. Si Dia Penyelamat Kamu.
Siapakah Hero kamu saat ini? Adakah dia sentiasa bersama2 kamu saat kamu melalui hari2 yang sukar & sentiasa disisi kamu menemani hari2 yang indah. Jika Ya..ternyata dia serius dalam perhubungan cinta ini.. Sikapnya yang memahami dan mengambil berat dalam pelbagai perkara dalam hidupmu menjadikan dia pilihanmu yang tepat.

5.Terima Seadanya
Si dia menerima kamu seadanya kamu. Setiap orang punyai kelemahan dan kelebihan. Jika si Dia menerima setiap perbezaan dengan terbuka dan menganggap kehadiran dirimu melengkapi hidupnya..Kerana baginya tiada orang yang sempurna di dunia ini.. maka jangan tunggu lagi terimalah cintanya sebelum terlewat


6. Restu Keluarga
Jika hubungan kalian mendapat restu kedua-dua keluarga ternyata sememangnya kamu dan si dia boleh memikirkan langkah seterusnya dalam hubungan kalian. Restu keluarga amat penting. Jadi cubalah untuk mengambil hati dan berbaik2 dengan semua orang. Perkahwinan intu buka hanya melibatkan kamu dan si Dia tetapi keseluruhan keluarga kamu dan dia.


3 comments:

  1. tag awak di GA ni http://aiskrimvanillacoklat.blogspot.com/2013/01/giveaway-shes-cantik-online-shop.html

    ReplyDelete
  2. hehe, i like it, nice share :)

    ReplyDelete

List LEPAK diari buruk